سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کویر مینایی

 انرژی های مثبت خود را برایمان بفرستید , انبار نکنید 

.
.
.

در زمان قحطی ما فقط به کسانی انرژی مثبت میدهیم که از ایشان انرژی مثبت دریافت کرده باشیـــم

همچنان به ارسال انرژیهای مثبت ادامه بدین، لازم دارم 

____________________________


 می دونید یه دنیا چقدر می تونه باشه؟ تا حالا سعی کردین عمق آسمان را تصور کنین؟ ... تا چه اندازه می تونین بزرگ فکر کنین ؟ موقعی که بزرگ فکر می کنین، چقد طول می کشه که هنگ کنید، تا حالا هنگ کردین؟ یه هنگ پر پرو پیمون؟ گیج شدم ( تعارف نداریم که، بزرگ فکر کردن و فکر های بزرگ به یه جایی که رسید، دیگه ظرفیت سی پی یومون پر میشه، قفل می کنیم، دنبال دکمه ی ری استارت می گردیم! ... مهم اینکه چقد می تونیم دفعه ی بعدی بزرگتر فکر کنیم ) 

دنیای آدم ها به بزرگی فکرشونه، یه نفر جلو پایش رو می بینه، یکی عمق افق رو ،یکی دور خودش می چرخه و یکی حتی جلو پاش رو هم نگاه نمی کنه، مرتب در گذشته سیر میکنه، فقط از این حرف می زنه که کی چی گفت، چی کار کرد، من چی کار کردم... هیچ فعل آینده ای در جملاتش به کار نمی ره.

میدونید به چی فکر میکنم، سعی کردم خودم رو جای یه آدم مثلا کار درست بزارم، بعد از نگاه اون به یکی که همه اون رو نقطه ی مقابل این آدم می دونن بنگرم ... و بعد برعکس! ... می تونین امتحان کنین، جدا از هر قضاوتی به این نتیجه رسیدم که اگه این دو نفر قرار باشه باهم سر موضوعی بحث کنن، به احتمال خیلی زیاد دیدگاه های طرف مقابل رو از منطق خودش غیر منطقی میدونه! علتش به نظرم این اومد که دنیاهای این دو نفر هیچ وجه مشترکی نداره! تنها راهی که برای به نتیجه رسیدن بحث می تونه به وجود بیاد اینه که یه ارتباطی بین دنیاها به وجود بیاد! یه راهی که زبان متفاوت دو دنیا رو  به هم ترجمه کنه... ترسیدمالان میگین این چی داره برا خودش می گه .. خوابم گرفت  خلاصه اش اینه که چون سرت با کودکان فتاد پس زبان کودکی باید گشود ، از نگاه هر طرف زبان دیگری زبان متفاوتیه، چون از دنیایی متفاوتیه.

می دونید به چی فکر میکنم، بهترین کار برای اینکه علت رفتارهای دیگران رو درک کنیم زبان دنیای آنها رو بفهمیم...

 طولانی و سنگین شد، باقیش باشه باهم بحث کنیم

____________________________
خدایا! ببخش، کم حرف شدم، البته در برابر تو! علتش رو هم می دونم... می سپرمش به خودت، هر کاری به تو سپردم، بهترین نتیجه رو ازش گرفتم... تنهام نزار

 ____________________________

پ.نی که قراره بعدا یه پست بشه: بلاگفا برای پست گذاشتن خیلی من رو اذیت کرد و پارسی بلاگ برای نظر گذاشتن، ولی نیمه ی پر لیوان ها قشنگتره!! ( جالترین خبری که شنیدم این بود که کل بلاگفا حدود 500 گیگه!!!!! یعنی این همه سال نوشتن و نوشتن... شده 500 گیگ!!!! همه اش یه هارد !!!! ) 

پارسی بلاگی شدیم، ولی پست ها رو توی هر دوتا وبلاگ ثبت میکنم، نظرات اینجا رو غیر فعال میکنم، چون سیستم نظر دهی پارسی بلاگ خیلی با انعطاف تره و حتی قابلیت ویرایش Html و خیلی مزایای دیگه برای مدیریت نظرات داره!

بلاگفا قابلیت ثبت موقت داره که من خیلی ازش استفاده میکنم، پارسی بلاگ قابلیت هایی دیگه.... خلاصه در کنار هم استفاده میکنیم،هر موقع این قاط زد از اون یکی ، هر موقع اون یکی قاطی کرد از این یکی در خدمت دوستان هستیم، هر موقع هم دوتاشون دعواشون شد، سر به جون یه سرویس دیگه می کنیم... 

ولی کلا بلاگفا یه چیز دیگه اس، پارسی بلاگ هم یه دنیای دیگه... خوب بود اگه مدیرانش از تجربیات موفق یکدیگر استفاده می کردند...

از همین الان هم پذیرای تمام انتقادها و پیشنهاد های شما هستم

نکته ی کنکوری: حتما از قبل از ارسال نظرات توی پارسی بلاگ یه کپی ازش بگیرین، یه موقع هایی شوخیش میگیره که حال گیری کنه


+نوشته شده در یکشنبه 89/5/10ساعت 1:37 صبحتوسط من گم را تو پیدا کن | | نظر